Budowa drogi gminnej w miejscowościach Marcinkowo-Mostki na odcinku o długości 1690 mb
Sompolno: budowa drogi gminnej w miejscowościach Marcinkowo-Mostki na odcinku o długości 1690 mb.
Numer ogłoszenia: 165894 - 2007; data zamieszczenia: 13.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sompolno, ul. 11 Listopada 15, 62-610 Sompolno, woj. wielkopolskie, tel. 063 2714054, fax 063 2714057.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sompolno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa drogi gminnej w miejscowościach Marcinkowo-Mostki na odcinku o długości 1690 mb..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: budowa drogi na odcinku o dł. 1690 mb polega na: robotach ziemnych przy wykonaniu koryta-wykopy gruntu pod poszerzenia i na uzupełnienie poboczy - 260 m3, mechaniczne wykonanie koryta na pow. 5810,50 m2; profilowaniu i zagęszczaniu podłoża na pow. 6265 m2; położeniu nawierzchni warstwy ścieralnej z mieszanek mineralno-bitumicznych o gr. 5 cm na pow. 5758 m2, po uprzednim wykonaniu podbudowy z kruszywa łamanego, tj. warstwy dolnej o gr. 15 cm i górnej o gr. 5 cm na pow. 6265 m2; wykonaniu przepustu z rur betonowych O 50 o dł. 12 m; robotach wykończeniowych-plantowanie powierzchni skarp i korony nasypów (ręczne i mechaniczne) na pow. 3537,50 m2 ; wykonaniu oznakowania budowanej drogi - 11 szt. słupków z rur stalowych i 18 szt. znaków drogowych oraz wykonanie innych prac przewidzianych w dokumentacji przetargowej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Warunek ten będzie przez wykonawcę spełniony, gdy z załączonego do oferty odpisu właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wynikać będzie, że jest uprawniony do prowadzenia działalności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia; - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w szczególności, gdy wykażą, że: a.dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej oraz należącą do właściwej izby samorządu zawodowego, b.zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat, przed dniem wszczęcia postepowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną robotę budowlaną, odpowiadającą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, c.dysponują niezbędnym do wykonania zamówienia sprzętem i urządzeniami, a mianowicie: walcem wibracyjnym drogowym samojezdnym, walcem drogowym samojezdnym, równiarką samojezdną, skrapiarką, układarką mas bitumicznych z automatyczną niwelacją umożliwiającą układanie nawierzchni całą szerokością oraz posiada dostęp do masy bitumicznej z wytwórni położonej w odległości nie większej niż 60 km od miejsca budowy; - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia w oparciu o dokumenty żądane w niniejszym postępowaniu. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy składają wraz z ofertą: a.oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art.22 ust.1 ustawy; b. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; c. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; d. dokumenty stwierdzające, że osoba (osoby), która będzie wykonywać zamówienie, posiada wymagane uprawnienia, a więc uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi oraz, że należy do właściwej izby samorządu zawodowego; e. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzjącymi, że roboty te zostały wykonane należycie; f. wykaz niezbędnego do wykonania zamówienia sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, w tym dostęp do masy bitumicznej z wytwórni położonej w odległości nie większej niż 60 km od miejsca budowy. Dokumenty, o których mowa powyżej są składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Okres gwarancji - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sompolno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sompolnie 62-610, ul. 11 Listopada 15, pok. nr 5 (cena 30,00 zł) lub drogą pocztową (cena 45,00 zł)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sompolnie 62-610, ul. 11 Listopada 15, pok. nr 11 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 02.11.2007.
Załączniki (15) | Metadane | Drukuj | Historia zmian |
Załączniki
Metadane
Źródło informacji: | Gerard Posłuszny |
Data utworzenia: | 2007-09-13 14:53:28 |
Wprowadził do systemu: | Gerard Posłuszny |
Data wprowadzenia: | 2007-09-13 14:50:59 |
Opublikował: | Gerard Posłuszny |
Data publikacji: | 2007-09-13 15:14:32 |
Ostatnia zmiana: | 2007-09-13 15:17:33 |
Ilość wyświetleń: | 938 |